| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Jollen_ Medlem
|
Skrivet: 2009-03-31, 21:07 Rubrik: Priser? |
|
|
Hur går det med priser osv?
//Jollen _________________ Core 2 Duo E 8500 @ 3.8ghz, Corsair Dominator PC8500 2x1gb. Asus Geforce 9800GTX+, Gigabyte EP45-DS3 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Snowman89 Medlem
|
Skrivet: 2009-03-31, 21:52 Rubrik: Re: Priser? |
|
|
| Jollen_ skrev: | Hur går det med priser osv?
//Jollen |
Undrar jag med, samt verifieringen för 4-10? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Mean Machine Näst snabbast på NH

|
Skrivet: 2009-03-31, 21:59 Rubrik: |
|
|
Prisutdelningen brukar inte vara den allra snabbaste, är min erfarenhet. Eftersom tillverkarna skickar ut priserna är det upp till dem efter att de fått reda på vem som ska ha vad.  _________________ "Printing this message will not destroy the world. Please print as many copies as possible."
<natten> han ser ut som nissen i scooter
<natten> faster, harder, Mean_Machine |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Snowman89 Medlem
|
Skrivet: 2009-03-31, 22:03 Rubrik: |
|
|
| Mean Machine skrev: | Prisutdelningen brukar inte vara den allra snabbaste, är min erfarenhet. Eftersom tillverkarna skickar ut priserna är det upp till dem efter att de fått reda på vem som ska ha vad.  |
Nej det vet ju jag med.. Var det 2006 det tog runt 1år innan 1-3 fick sina priser
Men är all verifiering äns klar? Eller vad händer? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Mean Machine Näst snabbast på NH

|
Skrivet: 2009-03-31, 22:07 Rubrik: |
|
|
Priserna brukar komma i någorlunda vettig tid, pokalerna som brukar dröja, enligt min uppfattning.
Har ingenting med verifieringen att göra, men är relativt säker på att det kommer upp en nyhet när den är klar. Det gäller att inte ha bråttom i den här branschen.  _________________ "Printing this message will not destroy the world. Please print as many copies as possible."
<natten> han ser ut som nissen i scooter
<natten> faster, harder, Mean_Machine |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Snowman89 Medlem
|
Skrivet: 2009-03-31, 22:59 Rubrik: |
|
|
| Mean Machine skrev: | Priserna brukar komma i någorlunda vettig tid, pokalerna som brukar dröja, enligt min uppfattning.
Har ingenting med verifieringen att göra, men är relativt säker på att det kommer upp en nyhet när den är klar. Det gäller att inte ha bråttom i den här branschen.  |
Okej, det året jag menade var iallafall första året NH ordnade det och om jag kommer ihåg rätt så vart det nå strul med att sponsorn inte fick fram grejerna eller att sponsorn hade dragit sig ur, eller ja det var nått sånt.. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Delph1 Skiroyist/Redaktör

|
Skrivet: 2009-04-01, 16:39 Rubrik: |
|
|
Nu är det så att en del deltagare inte skickat in sina videos i tid och man har valt att vänta in dessa för att kunna verifiera resultaten.
//Andreas _________________ I'm sort of a postmodern vegetarian. I eat meat ironically
Överväger hellre vattentortyr än lyssanr på RiX eller MixMegaPol liknande stationer. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Snowman89 Medlem
|
Skrivet: 2009-04-01, 17:35 Rubrik: |
|
|
| Delph1 skrev: | Nu är det så att en del deltagare inte skickat in sina videos i tid och man har valt att vänta in dessa för att kunna verifiera resultaten.
//Andreas |
Jaha okej
Så det var alltså inte så noga med tiderna?
Jag trodde det var så att om man inte följde dom så skulle man bli diskad, borde det inte varit så? Eller har jag missat något? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Snowman89 Medlem
|
Skrivet: 2009-04-16, 07:09 Rubrik: |
|
|
| Vad händer egentligen? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Anton K Chefredaktör

|
Skrivet: 2009-04-16, 09:32 Rubrik: |
|
|
Jag har redan pratat med Snowman89 i PM och artikeln för SMPC2008 är på väg, samtidigt kan jag avslöja att alla klarade sig igenom verifieringsprocessen till slut. Även om vi fick sänka de slutgiltiga resultaten för vissa så är placeringarna desamma för alla 20 vinnarna.
Priserna för topp4 ska redan vara i "behandling" resterande kommer också att gå iväg snart när nu alla verifieringar är dubbelkollade.
Ursäkta att det tagit extra lång tid, men tyvärr har det strulat med filmuppladdningar och bristande verifieringar. Vi har valt att vara schyssta och tillåta kompletteringar av verifieringen, vilket gjort det möjligt för alla att klara sig igenom, men samtidigt tagit extra lång tid. Hoppas ni kan ha förståelse för detta. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Snowman89 Medlem
|
Skrivet: 2009-05-02, 13:52 Rubrik: |
|
|
| Anton K skrev: | Jag har redan pratat med Snowman89 i PM och artikeln för SMPC2008 är på väg, samtidigt kan jag avslöja att alla klarade sig igenom verifieringsprocessen till slut. Även om vi fick sänka de slutgiltiga resultaten för vissa så är placeringarna desamma för alla 20 vinnarna.
Priserna för topp4 ska redan vara i "behandling" resterande kommer också att gå iväg snart när nu alla verifieringar är dubbelkollade.
Ursäkta att det tagit extra lång tid, men tyvärr har det strulat med filmuppladdningar och bristande verifieringar. Vi har valt att vara schyssta och tillåta kompletteringar av verifieringen, vilket gjort det möjligt för alla att klara sig igenom, men samtidigt tagit extra lång tid. Hoppas ni kan ha förståelse för detta. |
Hur går det med priserna?  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|